Specifikáció
Continental Grand Prix 5000 AS-TR országúti köpeny
25-622 vagy 700x25C, krém oldalfallal, összehajtható kivitelben
A jó német recept itt is irigylésre méltóan működik: tervezd meg kompromisszum mentesen, majd gyártsd 25-30 évig ugyanazt a magas minőséget. A Grand Prix a kilencvenes évek eleje óta az elkötelezett bringások és a profi versenyzők egyik etalonja. Még gyorsabban, még messzebbre. Kedves mérnök hölgyek és urak, hogyan lehet a piac egyik legjobb gumiját még jobbá tenni? Hát így. Ezzel a gumival. Köszönjük!
Ha egész évben egy gumiabroncsot keresett, akkor ne keressen tovább. Az AS TR a legendás GP S 5000 TR-re épül, hozzáadott defektvédelemmel . Így bármilyen is az időjárás, az előtted álló útra koncentrálhatsz. Hihetetlen tapadással és tartóssággal. Az előbbi két állítás ritkán szokott egyszerre teljesülni, de a Continental rendelkezik valamivel, amivel a konkurencia nem. Ez a Black Chili gumikeverék. Ha meg akarod tudni milyen érzés az, hogy az első métertől hét milliomodik méterig ugyanazt a teljesítményt kapod, akkor ezt a gumit neked találták ki. A profi csapatok is csak ezt választják!
A gumikeverék:
A Continental Black Chili gumikeverék a cég saját laborjaiban kikísérletezett nanotechnológiás gumikeverék, mely forradalmasította a gördülési és kopási jellemzőket. A Black Chilivel készült köpenyeknek kisebb a gördülési ellenállása, nagyobb a tapadása és jobb a kopásállósága is. Nézzük számokban is: A BlackChili Compound 26%-al alacsonyabb gördülési ellenállást ugyanakkor 30%-kal nagyobb tapadást biztosít a hasonló kategóriájú szilika gumikeverékekhez képest. Tudjuk mindez valószerűtlen, de igaz! Keress rá a meghatározó szak-blogokban...
A szövetszerkezet:
Mi is ez a bűvös TPI (threads per inch)? A gumi szerkezetének mérőszáma, az egy négyzet colra eső szerkezeti szálak száma. A kommersz köpenyeknél ez gyakran 22, a GP5000-nél 330 (3x110)! Minél több a szál, annál erősebb, ellenállóbb és tartósabb a köpeny. Ráadásul minél sűrűbb egy szövetszerkezet annál könnyebb is, hiszen nem nehéz és vastag gumimázzal fedik a szövetet. A köpeny szerkezetét egy széles szövetcsíkból hajtogatják oly módon, hogy gumi legnagyobb igénybevételnek kitett részén három réteg fedi egymást. Így kapjuk meg a 3 x 110 TPI szövetsűrűséget.
A defektvédelem:
A Vectran™ Breaker szintén Continental csúcstechnológia. A szálakat egy Vectra nevű folyékony kristálypolimerből szövik. Az így kapott szövet vágásbiztosabb, mint az Aramid, ötször nagyobb a szakítószilárdsága, mint az acélé, ezen felül még könnyebb is, mint egy hozzá hasonlítható nejlonszál. A Vectran védőréteg közvetlenül a futófelületi gumikeverék alatt helyezkedik el (a fotón sárga színnel jelölve). Az eredmény egy rendkívül defektálló gumiköpeny! Kiegészítő defektvédelemmel rendelkezik az oldalfalán a 4rétegű szövetszerkezetnek köszönhetően!
Előnyök:
- Kitűnő nedves tapadás
- Remek kanyarstabilitás
- Minimális gördülési ellenállás
- Fokozott kopásállóság - a tesztek szerint első gumiként akár 10000, hátsóként 4-8000 kilométert is teljesít.
- Extrém defektállóság a Vectran szövetnek köszönhetően.
- Csekély súly - 305 gramm.
Amennyiben belső nélkül használod az arra alkalmas felnivel és folyadékkal+előnyökre tehetsz szert:
- Növeli a szúrásvédelmet
- Lehetővé teszi az alacsonyabb légnyomású bringázást ezáltal kényelmesebb utazást eredményez
- A kisebb sérüléseket a tömlő nélküli tömítőanyaggal tömíti
- csökken a gördülési ellenállás
Kapható méretek és változatok:
- A legnépszerűbb 25-622 vagy 700x25C, mely több komfortot nyújt közel azonos gördülési ellenállás mellett mint a 23 mm-es változat.
- Picit ballonosabb 28-622 vagy 700x28C
- A legújabb trend 32-622mm vagy 700x32C.
- Rossz utakra 35-622 vagy 700x35C
Átmérő collban | 27" |
Ajánlott guminyomás | 6,5 Bar |
Maximális guminyomás | 7,5 Bar |
Súly grammban | 305 |
Szövet sűrűség = TPI | 3 x 110 = 330 |
Gyártó | Continental |
Felhasználási terület | Országúti |
Szélesség collban | 1" |
Átmérő mm-ben | 622mm |
Szélesség mm-ben | 25mm |
Perem kivitel | Hajtogathatós |
Defektvédelem | Continental Vectran |
