Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatja, a beállítások módosítása linkre kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.
Termékek Menü
Gyors házhozszállításCsomagját akár másnap átveheti

Csepel Royal 3* singlespeed 28" kerékpár flipflop aggyal, férfi 52cm barna

Ár:
143.990 Ft
Gyártó: Csepel
Szerezhető klubpontok: 0

Na, valahogy így kell ezt csinálni. Jó ízléssel modern retro bringát építeni nehéz feladat.

De bizton állíthatjuk, hogy a Csepelnek sikerült. Visszanyúltak miatta egy régi már-már csaknem elfeledett vázformához és felszerelték a kor modern, de klasszikus kinézetű saját márkás alkatrészeikkel. Az eredmény milyen lett? Nem fogsz hinni a szemednek...

A gondtalan kerékpározás titka: DEFEKTMENTESÍTŐ!
Miért kérd az üzembe helyezés avagy milyen állapotban érkezik meg a kerékpár?
Kérsz üzembe helyezést?:
Defektmentesítő folyadékot?:
Már NEM KAPHATÓ!

Küldd el nekünk a termék linkjét vagy nevét és segítünk választani egy hasonlót!

Levél küldés

Kifutás dátuma:
2022-01-03

Specifikáció

Csepel Royal 3* singlespeed vagy fixi kerékpár helyi közlekedésre

férfi, barna, 52cm-es vázzal

 

Nem

Nem, nem a legsokoldalúbb bringa. Nem, nem is a legkényelmesebb. Sőt még műszakilag sem a csúcs.

Igen

Akkor meg miért ezt? Mert magyar, mert stílusos, mert egyszerű, olcsó fenntartani, és mert egyszerűen csak akarni fogod. Ha még nem láttad élőben, akkor első látásra beleszeretsz, ha már láttad, akkor azóta erre vágysz ugye?

Váz:

Az edzett acél, mint vázanyag általában a beugró kategóriát szokta jellemezni. Erőssége mellett sajnos a súlya is elég nagy a CrMo ötvözetű acél és az alumínium társakéhoz képest. Ennek ellenére egy rendkívül stabil és összességében egészen könnyű kerékpárt sikerült építeni a Csepelnek.

Az teljes tömeg nem éri el a 11kg-ot. Viszonyításképpen ilyen súlyért lazán több, mint fél millió Forintot kell a pénztárnál hagyni, ha egy MTB-ot vásárolnál.

A vázgeometria is a klasszikus 1-1-1-es arányú. Tehát a nyeregváz cső, a felsőcső és a fejcső-első tengely távolság ugyanakkora. Az érzés tényleg olyan, mintha egy 30 éves félverseny Csepelre pattannánk fel.

Meghajtás:

Mondhatni a legegyszerűbb meghajtó rendszerrel rendelkezik, amit kerékpárokon valaha csak használtak A hátsó, úgy nevezett flip-flop agy gyárilag 1 fokozatú racsnis "módra" van beállítva. A kerék átfordításával tudod aktiválni a fixi (örökhajtós) módot. Ezt csak profiknak ajánljuk!!! 

Se váltó, se semmi extra bigyó, ami megzavarná a gondtalanságot.

Fékek:

Csepel, illetve Saccon markájúak. Na itt jön be a modernség egy kicsit a képbe. A két forgáspontos patkó fékek nagy fékerővel bírnak és jól beállíthatók. Tipp! Ha puhább komponensű fékbetétet raksz bele, egészen ragadós lesz. :)

Kerekek:

Csepel bringának Csepel kerekek. Az agyak tippünk szerint Joytech márkájúak. CNC-zett, polírozott test, ipari csapágyakkal megfűszerezve. Jól bírják a strapát. Egy ilyesfajta helyik közlekedésre szánt bringánál mondhatni örökös darabok. A felnik RMX gyártmányú magas peremes kivitelűek, természetesen dupla fallal. Kicsit nehezek ugyan, de bírják a városi pádkázásokat és a rossz utakat. A küllők pedig szinterezett fekete acél küllők. Igen, szinterezettek, nem ilyen festett izék. A köpeny tekintetében a választás pedig a Kendára esett. Na jó, ha valamit azonnal cserélnél a bringán, akkor ez legyen az. Valami defektmentesre vagy jobb tapadást biztosítóra.

Egyéb alkatrészek:

Szintén a Csepel saját márkás alkatrészeiről beszélünk. A kormány, kormányszár, nyereg, nyeregcső remekül egészíti ki a bringát. Velük lesz tökéletes egész.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!