DT Swiss P1800 országúti kerékszett tárcsa fékes, Centerlock/6 csavaros, 10/11 fokozathoz
189.990 Ft 157.807 Ft Kedvezmény: -17%
Menny.:

DT Swiss P1800 országúti kerékszett tárcsa fékes, Centerlock/6 csavaros, 10/11 fokozathoz

189.990 Ft 157.807 Ft Kedvezmény: -17%
Jelöld be azokat a kiegészítő termékeket, amiket még a kosárba szeretnél tenni!
Menny.:
Gyártó: DT Swiss
Elérhetőség: Külső raktárról
Várható szállítási díj: Ingyenes
Várható szállítási idő: 2025. május 12.
Szerezhető klubpontok: i
3157
Kívánságlistára teszem
A kerékszett, ami az egyszerű országúti kerékpározásból megszállottságot varázsol.

Specifikáció

DT Swiss P 1800 országúti kerékszett

23mm-es felniszélesség és magasság, normál gyorszáras első és hátsó tengely, Centerlock és 6 csavaros tárcsafékhez

A hét hét napján. Az év 365 napján. Jöjjön eső. Jöjjön ragyogó a nap. Ázz csontig. A kerékpárodért élsz. A DT osztozik a megszállottságodban, ezért fejlesztették a P 1800 SPLINE-t.

A kerék alumínium felnije biztosítja a rendkívüli merevség/tömeg arány alapját. A jól bevált 3 kalapácsos racsni mechanikának és a DT Swiss egyedi aero küllőinek köszönhetően minden megoldást tartalmaz, amely egy tartós, megbízható kerékhez szükséges. Gondtalan kerékpározás a nyeregben töltött értékes időért. Kerékpárosoktól kerékpárosoknak.

Technológiák

Tubeless technológia

Minden DT Swiss kerékszett tömlő nélküli rendszerrel is használható.

A tömlő nélküli köpenyek számos előnnyel rendelkeznek a hagyományos belső-köpeny kombinációjával szemben: a kígyómarásos defektek kockázata nélkül a gumi alacsonyabb nyomáson használható, jobb tapadást biztosítva. Az alacsonyabb nyomás kényelmesebb tekerést is eredményez.

A tömlő nélküli használatkor nincs súrlódás a tömlő és a gumiabroncs között, így kisebb a gördülési ellenállás.

A tömlő nélküli rendszereknél mindig használsz valamilyen tömítő anyagot. Ezek segítenek a kisebb defektek elkerülésében. Biztonság felső fokon.

Pro Lock küllőanya

A Pro Lock egy olyan technológia, amelyben kettős összetételű ragasztófolyadékot (menet rögzítőt) fecskendeznek be a küllőanya menetébe. Ez az erős rögzítés rendkívül tartós keréképítést tesz lehetővé.

A ragasztó az első összeszereléskor aktiválódik és rögzíti a küllőt. Ezzel majd 20-szor erősebb a szerkezet a nem Pro Lock-os kerekekhez viszonyítva.

A kerék utólagos centrírozása, szervizelése sem lesz akadály a ragasztó teljes megszilárdulása után sem. A menetrögzítés ereje csak minimálisan csökken.

Speciális ipari csapágyazás

Gondolhatnánk, hogy az ipari csapágyak tekintetében nincs új a nap alatt. Bár azt jól tudjuk, hogy egy precízen beállított felső kategóriás golyós-kónuszos rendszerhez képest nagyobb a gördülési ellenállásuk viszont a tartósságuk és nagyobb strapabíróságuk mellett ez a hátrány nem igazán volt érdekes.

Ezt a technológiát is próbáljuk egyszerűen leírni. A nagyobb gördülési ellenállást az okozza, hogy a villába kerüléskor a szerkezet összefeszítésekor az ipari csapágy kicsit elmozdul oldal irányba így nem fent és lent fut a hornyolásban, hanem oldalra feszül. Természetesen itt század milliméterekről beszélünk, de a jelenség adott.

A DT Swiss megoldása, hogy az agy alap állapotában van megfeszítve ellentétesen a csapágy, így a behelyezéskor és a gyorszár meghúzásakor kerül minden a helyére és lesz a csapágy nyugalmi, központosított helyzetben.

Átmérő collban 28"
Fajta Országúti
Lánckerék felfogatás Kazettás
Súly első kerék 783gramm
Súly grammban 1696
Súly hátsó kerék 913gramm
Gyártó DT Swiss
Fokozatszám 10-11 fokozatú
Fék kompatibilitás Tárcsafék
Szegecselt Igen
Kivitel Első+hátsó
Szín Fekete
Tengely fajtája 9mm gyorszáras tengely
Csapágyazás Iparicsapágyas
Cetelem Online Áruhitel

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!