DT Swiss X1900 Spline 29"-os MTB kerékszett 15x110mm első, 12x142mm hátsó tengely Shimano HG kazetta
169.990 Ft 141.902 Ft Kedvezmény: -17%
Menny.:

DT Swiss X1900 Spline 29"-os MTB kerékszett 15x110mm első, 12x142mm hátsó tengely Shimano HG kazetta

169.990 Ft 141.902 Ft Kedvezmény: -17%
Jelöld be azokat a kiegészítő termékeket, amiket még a kosárba szeretnél tenni!
Menny.:
Gyártó: DT Swiss
Elérhetőség: Utolsó 1 pár raktáron
Várható szállítási díj: Ingyenes
Várható szállítási idő: 2025. augusztus 28.
Szerezhető klubpontok: i
2839
Kívánságlistára teszem

A DT komponensei külön-külön is az ipar felső szegmensét képviselik. Ha amúgy is DT-t választanál, akkor miért ne tedd ezt egy fűzött kerék formájában.

Kézzel készül, mérnöki precizitással.

Specifikáció

DT Swiss X1900 Spline 29"-os MTB kerékszett Simano HG. kazetta

22,5mm-es felniszélesség, 15x110mm-es első tengely, 12x142mm-es hátsó tengely, SHIMANO HG fogaskeréksorokhoz, centerlock

Az X széria jelöli a cross country kerekeket a DT Swiss kínálatában. Az erő, súly és tartósság tökéletes elegyét alkotják a komponensek.A 22,5mm széles felni remekül kiszolgálja a modern MTB-ozásban használat széles gumikat és különleges peremkialakításának köszönhetően az extrém alacsony guminyomás sem lehet akadály. Ez különösen alkalmas a már fent említett MTB felhasználás során, viszont az egyre népszerűbb gravel bringáknak is tökéletes fő alkatrésze lehet ez a kerékszett.

Küllők: A DT Champion küllők évtizedek óta képviselik az ipari standardot. A magas szakítószilárdság mellett tudnak könnyűek maradni. A speciális fűzési eljárásnak köszönhetően nagyszerűen ellenáll a fellépő radiális erőknek, mint a hajtás és fékezés.

Kézzel készült:

Minden egyes DT kereket kézzel készítenek. Bár a folyamat így lassabb és költségesebb, az állandó prémium minőséget csak így lehet garantálni. Minden egyes felni, agy és küllő a szigorú gyártási normák ellenére is kicsit más és más. Géppel ezért lehetetlen minden egyes összeállítást ugyanolyanra összeállítani.Minden egyes elkészült kerék tartalmazza a készítője "ujjlenyomatát", melyet elmentenek a DT Swiss adatbázisába. Ez a garancia a kiemelkedően minőségi termékre.

Tubeless technológia

Minden DT Swiss kerékszett tömlő nélküli rendszerrel is használható, ami manapság úgy gondoljuk, hogy elengedhetetlen a gyártók repertoárjában, akkora népszerűségnek örvendenek a tubeless rendszerek a számtalan pozitív tulajdonságuk miatt. A tömlő nélküli köpenyek számos előnnyel rendelkeznek a hagyományos belső-köpeny kombinációjával szemben: a kígyómarásos (kicsípődős) defektek kockázata nélkül a gumi alacsonyabb nyomáson használható, jobb tapadást biztosítva, valamint sokkal gördülékenyebb érzete van tőle a bringának az alacsonyabb gördülési ellenállás miatt. Erősen kiemeljük, hogy az efajta belső nélküli rendszereket már régen nem csak profi sportolók/versenyzők használják! Az alacsonyabb nyomás kényelmesebb tekerést is eredményez minden felhasználási forma mellett.

Összefoglalva a tubeless előnyei:

  • A tömlő nélküli használatkor nincs súrlódás a tömlő és a gumiabroncs között, így kisebb a gördülési ellenállás.
  • A tömlő nélküli rendszereknél mindig használsz valamilyen tömítő anyagot. Ezek segítenek a kisebb defektek elkerülésében (eltömítik a keletkezett lyukadásokat, így akár észrevétlenül mehetsz tovább).
  • Biztonság a felső fokon
  • Súlyban is nyerhetsz pár grammot

Speciális ipari csapágyazás

Gondolhatnánk, hogy az ipari csapágyak tekintetében nincs új a nap alatt. Bár azt jól tudjuk, hogy egy precízen beállított felső kategóriás golyós-kónuszos rendszerhez képest nagyobb a gördülési ellenállásuk viszont a tartósságuk és nagyobb strapabíróságuk mellett ez a hátrány nem igazán volt érdekes.Ezt a technológiát is próbáljuk egyszerűen leírni. A nagyobb gördülési ellenállást az okozza, hogy a villába kerüléskor a szerkezet összefeszítésekor az ipari csapágy kicsit elmozdul oldal irányba így nem fent és lent fut a hornyolásban, hanem oldalra feszül. Természetesen itt század milliméterekről beszélünk, de a jelenség adott.

A DT Swiss megoldása, hogy az agy alap állapotában van megfeszítve ellentétesen a csapágy, így a behelyezéskor és a gyorszár meghúzásakor kerül minden a helyére és lesz a csapágy nyugalmi, központosított helyzetben.

Tulajdonságok:

  • Első és hátsó kerék a szettben
  • átütőtengelyes (NEM BOOST)
  • 15x110mm-es első tengely, 12x142mm-es hátsó tengely
  • Shimano HG kazetta felfogatás
  • 11 sebességes sorokig
  • Főként MTB felhasználásra
  • 22,5mm belső peremszélesség (27mm külső)
  • tubeless rendszerekhez is
  • 28 lyuaks felnik és agyak
  • 110kg teherbírás
  • Centerlock tárcsafelfogatás
  • kb 838 g/kerék
Átmérő collban 29"
Fajta Mountainbike
Eredeti gyártói cikkszám W0X1900NEDTSA06836 W0X1900AEIXSA06834
Lánckerék felfogatás Kazettás
Súly első kerék 863gramm
Súly grammban 1865
Súly hátsó kerék 1002gramm
Gyártó DT Swiss
Fokozatszám 8-9-10-11 fokozatú
Fék kompatibilitás Tárcsafék
Szegecselt Igen
Kivitel Első+hátsó
Szín Fekete
Tengely fajtája 12 és 15mm átütő tengely
Csapágyazás Iparicsapágyas
Cofidis Online Áruhitel

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Youtube videók