Specifikáció
DT Swiss X1900 Spline 29"-os MTB kerékszett Simano HG. kazetta
22,5mm-es felniszélesség, 15x110mm-es első tengely, 12x142mm-es hátsó tengely, SHIMANO HG fogaskeréksorokhoz, centerlock
Az X széria jelöli a cross country kerekeket a DT Swiss kínálatában. Az erő, súly és tartósság tökéletes elegyét alkotják a komponensek.A 22,5mm széles felni remekül kiszolgálja a modern MTB-ozásban használat széles gumikat és különleges peremkialakításának köszönhetően az extrém alacsony guminyomás sem lehet akadály. Ez különösen alkalmas a már fent említett MTB felhasználás során, viszont az egyre népszerűbb gravel bringáknak is tökéletes fő alkatrésze lehet ez a kerékszett.
Küllők: A DT Champion küllők évtizedek óta képviselik az ipari standardot. A magas szakítószilárdság mellett tudnak könnyűek maradni. A speciális fűzési eljárásnak köszönhetően nagyszerűen ellenáll a fellépő radiális erőknek, mint a hajtás és fékezés.
Kézzel készült:
Minden egyes DT kereket kézzel készítenek. Bár a folyamat így lassabb és költségesebb, az állandó prémium minőséget csak így lehet garantálni. Minden egyes felni, agy és küllő a szigorú gyártási normák ellenére is kicsit más és más. Géppel ezért lehetetlen minden egyes összeállítást ugyanolyanra összeállítani.Minden egyes elkészült kerék tartalmazza a készítője "ujjlenyomatát", melyet elmentenek a DT Swiss adatbázisába. Ez a garancia a kiemelkedően minőségi termékre.
Tubeless technológia
Minden DT Swiss kerékszett tömlő nélküli rendszerrel is használható, ami manapság úgy gondoljuk, hogy elengedhetetlen a gyártók repertoárjában, akkora népszerűségnek örvendenek a tubeless rendszerek a számtalan pozitív tulajdonságuk miatt. A tömlő nélküli köpenyek számos előnnyel rendelkeznek a hagyományos belső-köpeny kombinációjával szemben: a kígyómarásos (kicsípődős) defektek kockázata nélkül a gumi alacsonyabb nyomáson használható, jobb tapadást biztosítva, valamint sokkal gördülékenyebb érzete van tőle a bringának az alacsonyabb gördülési ellenállás miatt. Erősen kiemeljük, hogy az efajta belső nélküli rendszereket már régen nem csak profi sportolók/versenyzők használják! Az alacsonyabb nyomás kényelmesebb tekerést is eredményez minden felhasználási forma mellett.
Összefoglalva a tubeless előnyei:
- A tömlő nélküli használatkor nincs súrlódás a tömlő és a gumiabroncs között, így kisebb a gördülési ellenállás.
- A tömlő nélküli rendszereknél mindig használsz valamilyen tömítő anyagot. Ezek segítenek a kisebb defektek elkerülésében (eltömítik a keletkezett lyukadásokat, így akár észrevétlenül mehetsz tovább).
- Biztonság a felső fokon
- Súlyban is nyerhetsz pár grammot
Speciális ipari csapágyazás
Gondolhatnánk, hogy az ipari csapágyak tekintetében nincs új a nap alatt. Bár azt jól tudjuk, hogy egy precízen beállított felső kategóriás golyós-kónuszos rendszerhez képest nagyobb a gördülési ellenállásuk viszont a tartósságuk és nagyobb strapabíróságuk mellett ez a hátrány nem igazán volt érdekes.Ezt a technológiát is próbáljuk egyszerűen leírni. A nagyobb gördülési ellenállást az okozza, hogy a villába kerüléskor a szerkezet összefeszítésekor az ipari csapágy kicsit elmozdul oldal irányba így nem fent és lent fut a hornyolásban, hanem oldalra feszül. Természetesen itt század milliméterekről beszélünk, de a jelenség adott.
A DT Swiss megoldása, hogy az agy alap állapotában van megfeszítve ellentétesen a csapágy, így a behelyezéskor és a gyorszár meghúzásakor kerül minden a helyére és lesz a csapágy nyugalmi, központosított helyzetben.
Tulajdonságok:
- Első és hátsó kerék a szettben
- átütőtengelyes (NEM BOOST)
- 15x110mm-es első tengely, 12x142mm-es hátsó tengely
- Shimano HG kazetta felfogatás
- 11 sebességes sorokig
- Főként MTB felhasználásra
- 22,5mm belső peremszélesség (27mm külső)
- tubeless rendszerekhez is
- 28 lyuaks felnik és agyak
- 110kg teherbírás
- Centerlock tárcsafelfogatás
- kb 838 g/kerék
Átmérő collban | 29" |
Fajta | Mountainbike |
Eredeti gyártói cikkszám | W0X1900NEDTSA06836 W0X1900AEIXSA06834 |
Lánckerék felfogatás | Kazettás |
Súly első kerék | 863gramm |
Súly grammban | 1865 |
Súly hátsó kerék | 1002gramm |
Gyártó | DT Swiss |
Fokozatszám | 8-9-10-11 fokozatú |
Fék kompatibilitás | Tárcsafék |
Szegecselt | Igen |
Kivitel | Első+hátsó |
Szín | Fekete |
Tengely fajtája | 12 és 15mm átütő tengely |
Csapágyazás | Iparicsapágyas |
