Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatja, a beállítások módosítása linkre kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.
Termékek Menü
Gyors házhozszállításCsomagját akár másnap átveheti

KTM Ultra Evo Dim 29" / 27,5+"-os MTB kerékpár Sram SX 1x12 fokozat, 43cm M-es

Ár:
546.990 Ft
Gyártó: KTM
Elérhetőség: Nincs készleten
Várható szállítási díj: 4.490 Ft
Várható szállítási idő: 2021. augusztus 16.
Szerezhető klubpontok: 10940

A montik evolúciója töretlen lett az elmúlt években. Csak kapkodjuk a fejünket, hogy milyen új ötletekkel állnak elő a mérnökök.

Az elől 29" hátul 27,5+"-os kerekekkel szerelt bringák megpróbálják egyesíteni a két kategória előnyeit a hátrányok minimalizálása mellett.

Szereted az újdonságokat? Akkor ezt ki kell próbálnod!

A gondtalan kerékpározás titka: DEFEKTMENTESÍTŐ!
Hogyan válasszak vázméretet?
Defektmentesítő folyadékot?:
Menny.:

Specifikáció

KTM Ultra Evo Dim 29" / 27,5+"-is MTB kerékpár

Sram SX 1x12 fokozató váltó, 43cm-es vázmagasság

Folyamatosan jönnek az újabbnál újabb ötletek a gyártók részéről mivel lehetne még jobbá, még élvezetesebbé tenni a terepbringázást. Jót is tesz ez a kategóriának, mert majdnem 30 évig nem történt semmi a montik háza táján a vázanyagok, váltórendszerek és teleszkópok fejlődését leszámítva. A kerékméretek változtatása és ilyen módú keverése mindig nagyban befolyásolja a bringa alapvető menettulajdonságait.

Az elől 29 hátul pedig 27,5+ -os méretnél azt akarták elérni, hogy a kiküszöböljék a 29-es montik "ügyetlenségét" a nagysebességű ereszkedések alatt. A rövidebb láncvilla és a kisebb, ducibb hátsó gumi visszaadja a játékosságot. Most már nem csak egy mindenen átguruló romboló lesz lefelé, hanem egy ügyesen irányítható bringa, ami valljuk be nagyon hiányzott a 29-es montiknál.

Váz:

Nagyszerű elegye a sportosságnak és a kényelemnek. Ugyannyira remek szolgálatot tehet marathon versenyek allatt, mint a nagypakkos túrák alatt. A csövek triplán húzott, változó falvastagságúak, a felsőcső hajlított. A színe nagyon fura, de jó értelemben. Nem is tudom mikor láttunk utoljára ilyesmit. A klasszikus zöld szín valahogy nagyon elegánssá varázsolja a bringát. Semmi neonozás, semmi rikító csicsázás, csak egy egyszerű metél zöld szín a KTM-től elvárható első osztályú festési minőséggel.

Meghajtás:

Ugorjunk egy szintet. Vagyis így 2020-ban már nem is annyira nagy szintugrás montinál a 12 fokozat, mivel már a Shimano Deore szintjére is lecsúszott ez a technológia. No, de az KTM Ultra Evo Dim nem ezzel van szerelve, hanem a Sram SX Eagle szettjével. A 12 fokozatban már évek óta hasító Sram jó munkát végzett a beugró szettnél is, brutál bírósnak tűnik kívülről. Zoli kollégának pedig van vele némi tapasztalata is vele. Gyors és nagyon pontos váltásokat ad még lejtőn lefelé is. Jól beállított váltóval pedig elképzelhetetlen, hogy elől leessen a lánc, annak ellenére sem hogy se váltó, se láncfeszítő sincs a bringán.

Fékek:

Persze, hogy nincsenek véletlenek. Kedvenc fékgyártónk egyik modellje került a bringára. Talán nem túl meglepő módon a fék kiválasztásánál is a Shimano katalógusból választottak a mérnökök. Az MT400-as szérián kívüli hidraulikus tárcsafék fékerőben és adagolhatóságban a nagy testvérekkel játszik egy ligában. A tárcsa a KTM-től megszokott módon elől/hátul 180 mm. A fékkel nincs viccelés.

Kerekek:

Spórolásnak nyoma sincs, még ezen a rendre hányatott sorsú alkatrészek terén sem. A kerékpár agyai golyós/kónuszos rendszerűek, ami egyértelműen Shimano agyakat takar, azt is az MT400-as termékcsaládból. A felnik dupla falú, szegecselt kivitelűek, melyek kiválóan tűrik a kemény terep állította terhelést is. Gyártójuk a Ryde. Gumi terén az évtizedek óta jól vizsgázó gyártó és mintázat került kiválasztásra a Schwalbe Nobby Nic. Kiváló tapadása és jó oldaltartása emeli ki a tömegből, talán csak egyetlen negatívum mellett, ami nem más, mint a relatív gyorsabb kopás (főleg az esetleges aszfalt használat mellett). 

 

Egyéb alkatrészek:

Hol lehet jól megfogni egy bringa árát, ha a teljesítményéből nem akarunk veszíteni? Hát az egyéb, kiegészítő alkatrészek terén. Itt nem külsős beszállító kiegészítőit találjuk, hanem a KTM saját maga által gyártatott, egyébként kiváló minőségű alkatrészeit. A kormány, kormányszár, nyeregcső és nyeregcsőbilincs, és pedál is KTM márkájú. Előnyük, hogy pontosan tudnak illeszkedni a kerékpár geometriájához és külső megjelenéséhez, hátrányként maximum nagyobb súlyukat lehet felróni.

Eredeti gyártói cikkszám 021141103
Évjárat 2021
Kerékabroncs fajtája Duplafalú erősített szegecselt
Terhelhetőség 130kg
Felhasználási terület Sport
Nem Unisex
Váz (anyaga) Alumínium
Váz jellege Merev farú
Váz mérete 43cm
Kerék méret collban 29" / 27,5+"
Villa vagy teleszkóp RockShox Recon RL 29
Fokozatok száma 12
Első váltó Nincs
Hátsó váltó Sram SX Eagle
Váltókar Sram SX Eagle trigger 12sp
Hajtómű fajtája Integrált tengelyes
Hajtómű SRAM SX EAGLE DUB 32 fogas
Hajtóműcsapágy Sram monoblokk
Pedál KTM Team MTB VP-195E alloy
Fogaskoszorú SRAM EAGLE PG1210 / 11-50 fogas
Lánc SRAM NX EAGLE
Fék fajtája Tárcsafékes
Fék Shimano BR-MT4101
Fékkar Shimano BL-MT4101
Féktárcsa Shimano RT54 CL 180 / 180 mm
Felnik KTM 29
Kerékagyak Shimano MT400
Küllők RM rozsdamentes 2.0 fekete
Köpenyek Schwalbe NOBBY NIC Perf Folding 60-622mm / Schwalbe NOBBY NIC Perf Folding 65-584mm
Kormány KTM Comp Trail Riser 15 760
Kormányszár KTM Team Trail Zero
Kormánycsapágy KTM Team drop it 1 1/8
Kategória Mountain bike
Markolat KTM Comp Lock
Nyereg Ergon SM10
Nyeregcső KTM Comp DP 30,9
Cetelem Online Áruhitel

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!