Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatja, a beállítások módosítása linkre kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.
Termékek Menü
Gyors házhozszállításCsomagját akár másnap átveheti

MTB KTM Ultra 1964 PRO 29"-os MTB kerékpár 12fok. XT váltó matt fekete M/43cm

Ár:
759.990 Ft
Gyártó: KTM
Elérhetőség: Előrendelhető
Várható szállítási díj: 4.490 Ft
Várható szállítási idő: 2022. június 13.
Szerezhető klubpontok: 15200

Ez de finom egy szerkezet. A tavalyi modell áruházba érkezése után elgyengültünk páran, hogy le kéne cserélni a régi masinát...

Perfekt felszereltség, KTM-es megjelenéssel.

Nem szokás tárgyra ilyet mondani, de nagyon szexi!

A gondtalan kerékpározás titka: DEFEKTMENTESÍTŐ!
Defektmentesítő folyadékot?:
Menny.:

Specifikáció

KTM Ultra 1964 PRO 29"-os MTB kerékpár

12 fokozatú Deore M6100/Deore XT M8100 meghajtás, FOX Float RHYTHM levegős teleszkóp, 43cm-es, 17"-os vázméret

 

2014 óta már hagyománynak számít, hogy érkezik az alapítás évével fémjelzett modell az 1964. A frissített specifikáció és vázgeometria mindig szemetgyönyörködtető látványt nyújt. De egy MTB esetén a látvány csak egy dolog... Hogyan teljesít a terepen? Hát csalódni biztosan nem fogsz. Minden helyen a vezető technológiákat találod. Integrált tengelyes hajtómű, 12 fokozatú váltórendszer, levegős teleszkóp és természetesen hidrós tárcsafékek. Mindegyik alkatrészből létezik drágább, jobb, könnyebb, de biztosan kell az neked?

2022-re ez a modell lett az alumínium vázas KTM montik csúcsa. Mit kaphatsz meg ma egy csúcs alu monti esetében? Olvasd tovább!

Váz:

Nagyszerű elegye a sportosságnak és a kényelemnek. Ugyanannyira remek szolgálatot tehet marathon versenyek alatt, mint a nagypakkos túrák alatt. A csövek triplán húzott, változó falvastagságúak, a felsőcső egyenes. Színeiben talán nem túl meglepő módon a hagyományos KTM színek köszönnek vissza, a narancs és a fekete. A matt vázfényezés a króm narancs matricával nagyon ütősre sikerült.

Ha túrázni szeretnél, akkor nyugodtan pattints fel egy csomatartót a bringára és arra egy túratáskát, a vázon lesz előre kialakított hely neki.

A teleszkóp egy elég ritka darab. Mármint itt a középkategória tetjén. A FOX teleszkópokat kevesen szerelik a bringára ebben a kategóriában, hiszen önmagukban több százezres tételt jelentenek. Ritkán tudnak hozzátenni az élményhez annyit, amennyit kéne, illetve amennyivel nő az árcímke miattuk. Gondolom már érted mit akarunk ezzel mondani. Az Ultra 1964 PRO megérdemli, sőt kívánja ezt a telót. Ezzel áll össze a jó tökéletessé.

Meghajtás:

Fokozatszámban a legkorszerűbb 12 fokozatú váltást kapjuk, a Deore M6100 és a Deore XT M8100 formájában. A 12-es rendszernél már nem lehet akadály a túlméretes nagy lánckerekek használata. A KTM Ultra 1964 esetében ez 51 fogat jelent. Az így kapott 34-51-es végáttétellel a falon is fel lehet vele mászni. A váltásnál pedig nem fogsz találkozni áttételi lyukakkal, minden helyzetben meg fogod találni a megfelelő fokozatot.

 

Fékek:

Fékek terén sincs mit szégyellni a KTM Ultra 1964 PRO-nak. Talán nem túl meglepő módon a fék kiválasztásánál is a Shimano katalógusból választottak a mérnökök. Az M6100-as típusszám egy Deore hidraulikus tárcsaféket takar, mely fékerőben és adagolhatóságban a nagy testvérekkel játszik egy ligában. Köszönhető ez a ServoWave mechanikának, mely az első érintésre azonnal reagálva készteti megállásra a kerékpárt úgy, hogy a fékerő nagy részét a fékkar "felpuhulásával" (áttételváltozásával) adagolhatjuk a lehető legpontosabban. A rotor a KTM-től megszokott módon elől 180 mm, hátul pedig 160 mm.

Kerekek:

Spórolásnak nyoma sincs, még ezen a rendre hányatott sorsú alkatrészek terén sem. Sőt, igazi kuriózum, hogy gyári kerékszett garnitúra van a bringában. No nem ez a furcsa, hanem hogy Shimano. Jó ár/érték arányuk ellenére ritkán választják a gyártók a kerékpárjaikba. Van egy óriási előnyük, ha esetleg valamilyen pótalkatrész kell hozzá, akár évek múltán is, akkor nem kell mindenféle furmányos módszereket alkalmazni a beszerzéshez, elég besétálni az első bringa boltba és jó eséllyel bármi rendelhető hozzá.

A felnik dupla falú, szegecselt kivitelűek, melyek kiválóan tűrik a kemény terep állította terhelést is.

KTM Ultra 1964 Comp 29"-os MTB kerékpár

12 fokozatú Deore/Deore XT váltórendszer, Rock Shox Judy levegős teleszkóp, 48cm-es, 19"-os vázméret

 

2014 óta már hagyománynak számít, hogy érkezik az alapítás évével fémjelzett modell az 1964. A frissített specifikáció és idén vázgeometria mindig szemetgyönyörködtető látványt nyújt. De egy MTB esetén a látvány csak egy dolog... Hogyan teljesít a terepen? Hát csalódni biztosan nem fogsz. Minden helyen a vezető technológiákat találod. Integrált tengelyes hajtómű, 12 fokozatú váltórendszer, levegős teleszkóp és természetesen hidrós tárcsafékek. Mindegyik alkatrészből létezik drágább, jobb, könnyebb, de biztosan kell az neked?

Váz:

Nagyszerű elegye a sportosságnak és a kényelemnek. Ugyanannyira remek szolgálatot tehet marathon versenyek alatt, mint a nagypakkos túrák alatt. A csövek triplán húzott, változó falvastagságúak, a felsőcső egyenes. Színeiben talán nem túl meglepő módon a hagyományos KTM színek köszönnek vissza, a narancs és a fekete.

Meghajtás:

Fokozatszámban a legkorszerűbb 12 fokozatú váltást kapjuk, a Deore M6100 és a Deore XT M8100 formájában. A 12-es rendszernél már nem lehet akadály a túlméretes nagy lánckerekek használata. A KTM Ultra 1964 esetében ez 51 fogat jelent. Az így kapott 32-51-es végáttétellel a falon is fel lehet vele mászni. Az áttételezésnél pedig konkrétan soha nem fogsz találkozni áttételi lyukakkal, minden helyzetben meg fogod találni a megfelelő fokozatot.

 

Fékek:

Fékek terén sincs mit szégyellni a KTM Ultra 1964 Comp-nak. Talán nem túl meglepő módon a fék kiválasztásánál is a Shimano katalógusból választottak a mérnökök. Az MT410-as típusszám egy Deore szintű, szérián kívüli hidraulikus tárcsaféket takar, mely fékerőben és adagolhatóságban a nagy testvérekkel játszik egy ligában. A rotor a KTM-től megszokott módon elől 180 mm, hátul pedig 160 mm.

Kerekek:

Spórolásnak nyoma sincs, még ezen a rendre hányatott sorsú alkatrészek terén sem. A kerékpár agyai golyós/kónuszos rendszerűek, ami egyértelműen Shimano agyakat takar, azt is a Deore szintű MT410-es termékcsaládból.

A felnik dupla falú, szegecselt kivitelűek, melyek kiválóan tűrik a kemény terep állította terhelést is.

Az abroncsokon francia Mavic Rekon Race gumi feszülnek. Már régóta kedvelt típus a versenysportban, öröm, hogy már gyári specifikáción is találkozni vele. 

 

Egyéb alkatrészek:

Hol lehet jól megfogni egy bringa árát, ha a teljesítményéből nem akarunk veszíteni? Hát az egyéb, kiegészítő alkatrészek terén. Itt nem külsős beszállító kiegészítőit találjuk, hanem a KTM saját maga által gyártatott, egyébként kiváló minőségű alkatrészeket. A kormány, kormányszár, nyeregcső és nyeregcsőbilincs, nyereg és pedál is KTM márkájú. Előnyük, hogy pontosan tudnak illeszkedni a kerékpár geometriájához és külső megjelenéséhez, hátrányként maximum nagyobb súlyukat lehet felróni.

Ha vágysz egy még KTM léptékkel is limitált darabszámban legyártott kerékpárra! Imádod az erdőket és felfedezni a természetet, mindezt úgy, hogy soha nem szeretnél aggódni a kerékpárod miatt? Nem is kell tovább keresgélned. A KTM Ultra 1964 Comp csak neked készült!

 

Egyéb alkatrészek:

Hol lehet jól megfogni egy bringa árát, ha a teljesítményéből nem akarunk veszíteni? Hát az egyéb, kiegészítő alkatrészek terén. Itt nem külsős beszállító kiegészítőit találjuk, hanem a KTM saját maga által gyártatott, egyébként kiváló minőségű alkatrészeket. A kormány, kormányszár, nyeregcső és nyeregcsőbilincs, nyereg és pedál is KTM márkájú. Előnyük, hogy pontosan tudnak illeszkedni a kerékpár geometriájához és külső megjelenéséhez, hátrányként maximum nagyobb súlyukat lehet felróni.

Ha vágysz egy még KTM léptékkel is limitált darabszámban legyártott kerékpárra. Imádod az erdőket és felfedezni a természetet, mindezt úgy, hogy soha nem szeretnél aggódni a kerékpárod miatt. Nem is kell tovább keresgélned. A KTM Ultra 1964 PRO csak neked készült!

Eredeti gyártói cikkszám 022140103
Évjárat 2022
Kerékabroncs fajtája Duplafalú erősített szegecselt
Terhelhetőség 132kg
Gyártó KTM
Felhasználási terület Sport
Nem Férfi
Váz (anyaga) Alumínium
Váz jellege Merevfarú
Váz mérete 17.
Kerék méret collban 29"
Villa vagy teleszkóp FOX 32 FLOAT RHYTHM RL 100mm mozgás, levegős, kormányról vezérelhető
Fokozatok száma 12
Első váltó Nincs
Hátsó váltó Shimano Deore XT
Váltókar Shimano Deore XT SL-M8100
Hajtómű fajtája Integrált tengelyes
Hajtómű Shimano Deore XT FC-M8100-1 / 34 fogas
Hajtóműcsapágy Shimano monoblokk
Pedál KTM TEAM MTB
Fogaskoszorú Shimano Deore M6100-12 / 10-51 fogas
Lánc Shimano Deore M6100
Fék fajtája Tárcsafékes
Fék Shimano BR-M6100
Fékkar Shimano BL-M6100
Féktárcsa Shimano Deore RT54 CL 180 / Deore RT54 CL 160
Felnik Shimano WH-MT501 kerékszett
Kerékagyak Shimano WH-MT501 kerékszett
Küllők Rozsdamentes
Köpenyek MAXXIS REKON RACE 57-622mm
Kormány KTM COMP Flat Top 720mm
Kormányszár KTM Team -7°
Kormánycsapágy KTM Team Trekking 1 1/8-1.5, 5mm
Kategória Mountain bike.
Markolat KTM PRIME ERGO Silicon Air
Nyereg KTM COMP MTB
Nyeregcső KTM TEAM 27.2mm
Súly kg 12.9
Információ Az iparágban tapasztalható beszállítói nehézségek okán a gyártó a kerékpárok műszaki tartalmát egyoldalúan megváltoztathatja az eredeti műszaki specifikációban leírt alkatrésszel azonos tudású és minőségű komponensre.
Cetelem Online Áruhitel

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!