Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatja, a beállítások módosítása linkre kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.
Termékek Menü
Gyors házhozszállításCsomagját akár másnap átveheti

Neuzer Hollandia Optima Deluxe ebike 28"-as, alu, 36V/250W középmotor, 13Ah Li-ion akku, v.barna 19"

Ár:
522.990 Ft
470.961 Ft
Kedvezmény: 10%
Gyártó: Neuzer
Elérhetőség: Nincs készleten
Várható szállítási díj: 4.990 Ft
Várható szállítási idő: 2024. május 06.
Szerezhető klubpontok: 9420

Már a közép kategóriában is középmotoros meghajtás!!! Üde színfoltja így a bringa a pedelec kínálatnak

A középmotor természetes érézést ad gyorsításkor, a rásegítés szinte észrevétlenül lök minket előre.

A gondtalan kerékpározás titka: DEFEKTMENTESÍTŐ!
Miért kérd az üzembe helyezés avagy milyen állapotban érkezik meg a kerékpár?
Kérsz üzembe helyezést?:
Defektmentesítő folyadékot?:
Menny.:

Specifikáció

Neuzer Hollandia Deluxe trekking ebike

7 fokozatú Shimano váló, BEWO középmotor, 13Ah Li-ion akku, világos barna, 19"

A tökéletes átmenet a beugró kategória és a prémium középmotoros kerékpárok között. A középmotor a legjobb megoldás az elektromos rendszerek között. Ez nyújtja a legtermészetesebb érzést. Hiszen pont ott a hajtás, ahol egyébként is van, a hajtóművön.

maximálisan kihozható táv 60-70 km egy töltéssel. Pontosan meghatározni nem lehet, hiszen az akku kapacitása függ attól, hogy milyen módban használjuk a rendszert, milyen terepen tekerünk,mekkora a gördülési ellenállás, mekkora az összsúly, mely a kerékpárra terhelődik és természetesen a guminyomástól. A nem megfelelő guminyomás esetén a motor sokkal nagyobb mértékben fog rásegíteni, ami az akkumulátor hamarabbi lemerülését eredményezi, ezért is nagyon fontos, hogy ezt ellenőrizzük.

Rendelkezik Walk Assist móddal, mely egy alap nyomatékkal rásegít, ha valahol fel kell tolnunk a bringát, akár csomagokkal megrakva. Ha túl vagyunk egy nagybevásárláson, csak egy gombnyomás és már haladhatunk is a megrakott bringával hazafelé.

pedálszenzor méri a fordulat számát, mely jelet ad a motor felé, hogy mekkora nyomatékkal segítse a tekerést. A maximális rásegítés 25 km/h-ig működik, ennek elérése után a motor automatikusan kikapcsol és önerővel száguldhatunk tovább. rendelkezik egy beépített védelmi funkcióval, mely hasonlóan működik, mint az autóknál a tempomat. A fékkarba épített mikroérzékelő, mely fékezéskor azonnal leállítja a motrot, ezáltal biztosak lehetünk abban, hogy nem ér minket baleset, ha hirtelen meg kell állnunk. 

 LED megvilágítású kijelzőn nyomon követhetjük az akku töltöttségét és a rásegítést. Az akkumulátor töltést továbbá nyomon követhetjük az akku-n is, mely szintén jelzi a töltöttségi szintet. Érdemes minden használat után tölteni rajta egy keveset, a lítium akkumulátorok szeretik a 20-80 % közötti töltöttségi szintet. Nem tesz jót neki, ha teljes mértékben lemerül. Illetve téli időszakban ne tároljuk kint az akku-t. Ha a kerékpár hidegben áll, érdemes az akksit egy melegebb helyiségbentárolni, mely minimum 11-13 C°-os (pl:.garázs, tároló) vagy annál melegebb részen a lakásban, hiszen egyetlen akkunak sem tesz jót a hideg idő, tehát célravezető melegen tárolni a hosszabb élettartam megőrzése érdekében. 

Ha huzamosabb ideig nem használjuk a kerékpárt, érdemes az aksira 2-3 havonta rátölteni minimum 60 %-os töltöttségig, hogy ne merüljön le teljesen és ezzel növeljük az akksi élettartamát. Amennyiben az akku a kerékpáron van és be van kapcsolva a rendszer, tilos eltávolítani az akkumulátort. Minden esetben előbb kapcsoljuk ki a rendszert és csak utána vegyünk ki az akksit. Karbantartási igénye alig van. A kerékpár a megszokott normál bicikli karbantartását igényli, a motor pedig jó értelemben igénytelen és így nem kell azon aggódnunk, hogy szervízbe hordjuk a kerékpárt.

Az akku 4-6 óra alatt feltölthető. A kapacitásából normál felhasználás mellett évente 5-8 %-ot veszíthet az akkumulátor. 
Elemes világítással felszerelt, így nem csökkenti az akkumulátor üzemidejét.

A kerékpár fontosabb jellemzői és kiegészítői között érdemes megemlíteni a hátul felszerelt csomagtartót, mely alkalmas táskák és kosarak befogadására egészen 25 kg-ig. A kerekek pedig masszív, duplafalú felnikkel van ellátva a nagyobb terhelhetőség érdekében. Valamint minden felszerelt trekking kerékpárunk, rendelkezik sárvédőkkel. Mint minden anyagnak, megvannak az előnyei és a hátrányai. Jelen esetben a váz is almíniumból készült, ami minden modern kerékpárnál mondhatni alapkövetelmény. A teleszkóp szintén egy kényelmi funkciót lát el, mely csillapítja a rezgéseket, segít az úton tartani a kormányt kátyúk esetén is, valamint az apró rezgéseket, bukkanókat kimozogja, így azok nem terhelik a csuklót, könyököt és legfőképpen a gerincet.

Gyártó Neuzer
Motor gyártója BEWO
Motor típusa BEWO BAC-A 250W középmotor
Fő rendszer paraméterek 36V, 250W, pedálrásegítés
Rásegítés mértéke 5 fokozatú, kormányról vezérelhető
Maximális támogatott sebesség 25 km/h
Hatótávolság ECO módban maximum 60km
Hatótávolság Turbo módban maximum 30km
Akku kapacitás Greenway, 36v, 13Ah
Akkumulátor rögzítése Csomagtartón
Kijelző LCD
Szenzor típusa Pedélcsapás
Váz anyaga Alumínium
Váz jellege és mérete monovázas 19"
Teleszkóp ZOOM 730AMS 50MM rugóút
Váltó Shimano Acera
Sebességfokozatok száma 7
Fék Logan/Promax V-fék
Kerékagyak Asses alu hátsó agy
Küllők Acél

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!