Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatja, a beállítások módosítása linkre kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.
Termékek Menü
Gyors házhozszállításCsomagját akár másnap átveheti

Neuzer Lido női trekking Ebike/Pedelec 7 fokozatú váltó, acél váz + teleszkóp, MXUS motor, 13 Ah Li-ion akku, fehér, 17"

Ár:
369.990 Ft
332.991 Ft
Kedvezmény: 10%
Gyártó: Neuzer
Elérhetőség: Külső raktárról
Várható szállítási díj: 4.490 Ft
Várható szállítási idő: 2022. december 08.
Szerezhető klubpontok: 6660

Íme, egy olyan városi bringa, amivel anélkül intézheted az ügyeidet a forgatagban, hogy megizzadnál, mégis percek alatt eljutsz bárhová! A  első agymotor megtöbbszörözi az erődet vagy rásegít, ha éppen elfáradtál. A karbantartás igénye minimális, csak ne felejtsd el feltölteni az akkut!

A gondtalan kerékpározás titka: DEFEKTMENTESÍTŐ!
Miért kérd az üzembe helyezés avagy milyen állapotban érkezik meg a kerékpár?
Kérsz üzembe helyezést?:
Defektmentesítő folyadékot?:
Menny.:

Specifikáció

Neuzer női E-Trek ebike/pedelec acélvázzal teleszkóppal fehér színben 7 sebességes

Elektromos Lido trekking kerékpár 36V/250W motorral 13Ah Li-ion akkuval 17"

Kinek ne hiányozna egy kis plusz erő, amikor tekerni indul és elfogy a szufla? Az elektromos kerékpár előnyeit bárki élvezheti az alkalmi túrázótól a városi közelekdőn át egészen a sportolókig. A Pedelec teljes mértékben kerékpár, megmozgat, felfrissít, hiszen a motor csak akkor segít rá, ha tekerünk. Viszont jelentős mértékben rásegít, megtöbbszörözve ezzel az erőnket, hogy tempósabban odaérhessünk az úticélunkhoz, a munkába, találkozóra, feltekerni egy emelkedőn vagy feltolni a jelentős súllyal megpakolt bringát az emelkedőn.

A Neuzer Lido elektromos kerékpárok MXUS első agymotorral vannak szerelve, melyek ideálisak városi közlekedésre vagy rövidebb túrákra, tókörre. Az elektromos rásegítés 3 fokozatban szabályozható, így te tudod beállítani, hogy a terhelésnek megfelelő rásegítést kapj a tekerés során. Van egy alacsonyabb rásegítési mód sík, városi terepre, így nem kell sok önerő a haladáshoz. Emelkedő esetén érdemes az eggyel nagyobb avagy ECO módba kapcsolni, ha nem akarunk nagy erőt kifejteni a feljutáshoz. Meredekebb lejtőn pedig a turbo mód ad kellő nyomatékot a csúcsig. A maximális nyomaték 30 Nm.

maximálisan kihozható táv 60-70 km egy töltéssel. Pontosan meghatározni nem lehet, hiszen az akku kapacitása függ attól, hogy milyen módban használjuk a rendszert, milyen terepen tekerünk,mekkora a gördülési ellenállás, mekkora az összsúly, mely a kerékpárra terhelődik és természetesen a guminyomástól. A nem megfelelő guminyomás esetén a motor sokkal nagyobb mértékben fog rásegíteni, ami az akkumulátor hamarabbi lemerülését eredményezi, ezért is nagyon fontos, hogy ezt ellenőrizzük.

Rendelkezik Walk Assist móddal, mely egy alap nyomatékkal rásegít, ha valahol fel kell tolnunk a bringát, akár csomagokkal megrakva. Ha túl vagyunk egy nagybevásárláson, csak egy gombnyomás és már haladhatunk is a megrakott bringával hazafelé.

pedálszenzor méri a fordulat számát, mely jelet ad a motor felé, hogy mekkora nyomatékkal segítse a tekerést. A maximális rásegítés 25 km/h-ig működik, ennek elérése után a motor automatikusan kikapcsol és önerővel száguldhatunk tovább. rendelkezik egy beépített védelmi funkcióval, mely hasonlóan működik, mint az autóknál a tempomat. A fékkarba épített mikroérzékelő, mely fékezéskor azonnal leállítja a motrot, ezáltal biztosak lehetünk abban, hogy nem ér minket baleset, ha hirtelen meg kell állnunk. 

 LED megvilágítású kijelzőn nyomon követhetjük az akku töltöttségét és a rásegítést. Az akkumulátor töltést továbbá nyomon követhetjük az akku-n is, mely szintén jelzi a töltöttségi szintet. Érdemes minden használat után tölteni rajta egy keveset, a lítium akkumulátorok szeretik a 20-80 % közötti töltöttségi szintet. Nem tesz jót neki, ha teljes mértékben lemerül. Illetve téli időszakban ne tároljuk kint az akku-t. Ha a kerékpár hidegben áll, érdemes az akksit egy melegebb helyiségbentárolni, mely minimum 11-13 C°-os (pl:.garázs, tároló) vagy annál melegebb részen a lakásban, hiszen egyetlen akkunak sem tesz jót a hideg idő, tehát célravezető melegen tárolni a hosszabb élettartam megőrzése érdekében. 

Ha huzamosabb ideig nem használjuk a kerékpárt, érdemes az aksira 2-3 havonta rátölteni minimum 60 %-os töltöttségig, hogy ne merüljön le teljesen és ezzel növeljük az akksi élettartamát. Amennyiben az akku a kerékpáron van és be van kapcsolva a rendszer, tilos eltávolítani az akkumulátort. Minden esetben előbb kapcsoljuk ki a rendszert és csak utána vegyünk ki az akksit. Karbantartási igénye alig van. A kerékpár a megszokott normál bicikli karbantartását igényli, a motor pedig jó értelemben igénytelen és így nem kell azon aggódnunk, hogy szervízbe hordjuk a kerékpárt.

Az akku 4-6 óra alatt feltölthető. A kapacitásából normál felhasználás mellett évente 5-8 %-ot veszíthet az akkumulátor. 
Elemes világítással felszerelt, így nem csökkenti az akkumulátor üzemidejét.

A kerékpár fontosabb jellemzői és kiegészítői között érdemes megemlíteni a hátul felszerelt csomagtartót, mely alkalmas táskák és kosarak befogadására egészen 25 kg-ig. A kerekek pedig masszív, duplafalú, szegecselt felnikkel van ellátva a nagyobb terhelhetőség érdekében. Valamint minden felszerelt trekking kerékpárunk, rendelkezik sárvédőkkel.

Mint minden anyagnak, megvannak az előnyei és a hátrányai. Jelen esetben a váz acélból készült, mely ugyan nehezebb, mint az alumínium, de sokkal nagyobb a teherbírása és masszívabb, ezáltal kényelmes utazást kínál. Valamint a teleszkóp szintén egy kényelmi funkciót lát el, mely csillapítja a rezgéseket, segít az úton tartani a kormányt kátyúk esetén is, valamint az apró rezgéseket, bukkanókat kimozogja, így azok nem terhelik a csuklót, könyököt és legfőképpen a gerincet.

Néhány műszaki információ:

  • Első fék: LOGAN/PROMAX
  • Hátó váltó:  SHIMANO TY300 7 SPD
  • Váltókar: SHIMANO RS35 MARKOLATVÁLTÓ
  • Első agy: MXUS XF04 36H
  • Hátsó agy: ASSES ALU. 36H
  • Felnik: MACH1 ER-10 28" DUPLAFALÚ
  • Köpeny: aszfaltbarát mintázattal
  • Motor: MXUS XF04 250W ELSŐ AGYMOTOR
  • Kijelző: LED
  • Rásegítés:  3 FOKOZATÚ, KORMÁNYRÓL VEZÉRELHETŐ, SEBESSÉGSZENZOROS
  • Akku: GREENWAY 36V 13 AH
  • Csomagtartóval, elemes világítással, sárvédővel felszerelt
  • A váz alsó részétől a földig mérve, azaz az átlépési magasság: 45cm
Gyártó Neuzer
Motor gyártója MXUS
Motor típusa MXUS XF04 250W első agymotor
Fő rendszer paraméterek 36V, 250W, pedálrásegítés
Rásegítés mértéke 3 fokozatú, kormányról vezérelhető
Maximális támogatott sebesség 25 km/h
Hatótávolság ECO módban maximum 60km
Hatótávolság Turbo módban maximum 30km
Akku kapacitás Greenway, 36v, 13Ah
Akkumulátor rögzítése Csomagtartón
Kijelző LED
Szenzor típusa Pedélcsapás
Váz anyaga Acél
Váz jellege és mérete monovázas 17"
Teleszkóp Zoom
Váltó Shimano TY300
Sebességfokozatok száma 7
Fék Logan/Promax V-fék
Kerékagyak MXUS XF04 / ASSESS alu
Küllők Acél
Cetelem Online Áruhitel

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!