KTM Ultra 1964 Comp 2018 27,5"-os MTB kerékpár jubileumi kiadás, 22 fokozatú Shimano SLX váltó, mattfekete 19"
394.990 Ft

KTM Ultra 1964 Comp 2018 27,5"-os MTB kerékpár jubileumi kiadás, 22 fokozatú Shimano SLX váltó, mattfekete 19"

394.990 Ft
Gyártó: KTM
Szerezhető klubpontok: i
0
Az 50 éves jubileumra készült limitált kiadás negyedik verziója és jobb mint valaha…

Specifikáció

2014 óta már hagyománynak számít, hogy érkezik az alapítás évével fémjelzett modell az 1964. A frissített specifikáció és idén vázgeometria mindig szemetgyönyörködtető látványt nyújt. De egy MTB esetén a látvány csak egy dolog... Hogyan teljesít a terepen? Hát csalódni biztosan nem fogsz. Minden helyen a vezető technológiákat találod. Integrált tengelyes hajtómű, 22 fokozatú váltórendszer, levegős teleszkóp és természetesen hidrós tárcsafékek. Mindegyik alkatrészből létezik drágább, jobb, könyebb, de biztosan kell az neked?

Váz:

Nagyszerű elegye a sportosságnak és a kényelemnek. Ugyannyira remek szolgálatot tehet marathon versenyek allatt, mint a nagypakkos túrák alatt. A csövek triplán húzott, változó falvastagságúak, a felsőcső hajlított. Színeiben talán nem túl meglepő módon a hagyományos KTM színek köszönnek vissza, a narancs és a matt fekete.

Meghajtás:

Az 1 éve még legkorszerűbb 11 fokozatú váltást már az SLX szinten is megkapjuk, így az 1964-re is ez került. A 11-es rendszernél már nem lehet akadály a túlméretes nagy lánckerekek használata. A KTM Ultra 1964 esetében ez 42 fogat jelent. Az így kapott 26-42-es végáttétellel a falon is fel lehet vele mászni. Az áttételezésnél pedig konkrétan soha nem fog találkozni áttételi lyukakkal, minden helyzetben meg fogod találni a megfelelő fokozatot.

 

Fékek:

Fékek terén sincs mit szégyellni a KTM Ultra 1964 Comp-nak. Talán nem túl meglepő módon a fék kiválasztásánál is a Shimano katalógusból választottak a mérnökök. Az MT500-as típusszám egy Deore szintű, szérién kívüli hidraulikus tárcsafékek takar, mely fékerőben és adagolhatóságban a nagy testvérekkel játszik egy ligában. Köszönhető ez a ServoWave mechanikának, mely az első érintésre azonnal reagálva készteti megállásra a kerékpárt úgy, hogy a fékerő nagy részét a fékkar "felpuhulásával" (áttételváltozásával) adagolhatjuk a lehető legpontosabban. A rotor a KTM-től megszokott módon elől 180 mm, hátul pedig 160 mm.

Kerekek:

Spórolásnak nyoma sincs, még ezen a rendre hányatott sorsú alkatrészek terén sem. A kerékpár agyai golyós/kónuszos rendszerűek, ami egyértelműen Shimano agyakat takar, azt is az Alivio termékcsaládból. A felnik dupla falú, szegecselt kivitelűek, melyek kiválóan tűrik a kemény terep állította terhelést is. Gyártójuk a kerékpáros körökben jól csengő név, a Mavic. Gumi terén az évtizedek óta jól vizsgázó gyártó és mintázat került kiválasztásra a Schwalbe Rapid Rob. Kiváló tapadása és jó oldaltartása emeli ki a tömegből, talán csak egyetlen negatívum mellett, ami nem más, mint a relatív gyorsabb kopás (főleg az esetleges aszfalt használat mellett). 

 

Egyéb alkatrészek:

Hol lehet jól megfogni egy bringa árát, ha a teljesítményéből nem akarunk veszíteni? Hát az egyéb, kiegészítő alkatrészek terén. Itt nem külsős beszállító kiegészítőit találjuk, hanem a KTM saját maga által gyártatott, egyébként kiváló minőségű alkatrészeket. A kormány, kormányszár, nyeregcső és nyeregcsőbilincs, nyereg és pedál is KTM márkájú. Előnyük, hogy pontosan tudnak illeszkedni a kerékpár geometriájához és külső megjelenéséhez, hátrányként maximum nagyobb súlyukat lehet felróni.

Ha vágysz egy még KTM léptékkel is limitált darabszámban legyártott kerékpárra! Imádod az erdőket és felfedezni a természetet, mindezt úgy, hogy soha nem szeretnél aggódni a kerékpárod miatt? Nem is kell tovább keresgélned. A KTM Ultra 1964 csak neked készült!

Méret táblázat

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!