Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Amennyiben Ön folytatja a böngészést, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A cookie beállításait később is személyre is szabhatja, a beállítások módosítása linkre kattintva. Bővebben adatvédelmi tájékoztatónkból tájékozódhat.
Termékek Menü
Gyors házhozszállításCsomagját akár másnap átveheti

KTM Ultra Evo Dim 29" / 27,5" Plus -os MTB kerékpár Sram SX 1x12 azzuro ezüst M/43cm

Ár:
609.990 Ft
Gyártó: KTM
Elérhetőség: Előrendelhető
Várható szállítási díj: 4.490 Ft
Várható szállítási idő: 2021. december 13.
Szerezhető klubpontok: 12200

A montik evolúciója töretlen lett az elmúlt években. Csak kapkodjuk a fejünket, hogy milyen új ötletekkel állnak elő a mérnökök.

Az elől 29" hátul 27,5+"-os kerekekkel szerelt bringák megpróbálják egyesíteni a két kategória előnyeit a hátrányok minimalizálása mellett.

Szereted az újdonságokat? Akkor ezt ki kell próbálnod!

A gondtalan kerékpározás titka: DEFEKTMENTESÍTŐ!
Hogyan válasszak vázméretet?
Defektmentesítő folyadékot?:
Menny.:

Specifikáció

KTM Ultra Evo Dim 29" / 27,5+"-is MTB kerékpár

Sram SX 1x12 fokozató váltó, 43cm-es vázmagasság

Folyamatosan jönnek az újabbnál újabb ötletek a gyártók részéről mivel lehetne még jobbá, még élvezetesebbé tenni a terepbringázást. Jót is tesz ez a kategóriának, mert majdnem 30 évig nem történt semmi a montik háza táján a vázanyagok, váltórendszerek és teleszkópok fejlődését leszámítva. A kerékméretek változtatása és ilyen módú keverése mindig nagyban befolyásolja a bringa alapvető menettulajdonságait.

Az elől 29 hátul pedig 27,5+ -os méretnél azt akarták elérni, hogy a kiküszöböljék a 29-es montik "ügyetlenségét" a nagysebességű ereszkedések alatt. A rövidebb láncvilla és a kisebb, ducibb hátsó gumi visszaadja a játékosságot. Most már nem csak egy mindenen átguruló romboló lesz lefelé, hanem egy ügyesen irányítható bringa, ami valljuk be nagyon hiányzott a 29-es montiknál.

Váz:

Nagyszerű elegye a sportosságnak és a kényelemnek. Ugyannyira remek szolgálatot tehet marathon versenyek allatt, mint a nagypakkos túrák alatt. A csövek triplán húzott, változó falvastagságúak, a felsőcső hajlított. A színe nagyon fura, de jó értelemben. Nem is tudom mikor láttunk utoljára ilyesmit. A natúr alumíniumra hajazó szín egyben teszi nagyon elegánssá és technokratává a bringát. Semmi neonozás, semmi rikító csicsázás, csak egy egyszerű "szín" a KTM-től elvárható első osztályú festési minőséggel.

Meghajtás:

Ugorjunk egy szintet. Vagyis így 2022-ben már nem is annyira nagy szintugrás montinál a 12 fokozat, mivel már a Shimano Deore szintjére is lecsúszott ez a technológia. No, de a KTM Ultra Evo Dim nem ezzel van szerelve, hanem a Sram SX Eagle szettjével. A 12 fokozatban már évek óta hasító Sram jó munkát végzett a beugró szettnél is, brutál bírósnak tűnik kívülről. Zoli kollégának pedig van már van némi tapasztalata is vele. Gyors és nagyon pontos váltásokat ad még lejtőn lefelé is. Jól beállított váltóval pedig elképzelhetetlen, hogy elől leessen a lánc, annak ellenére sem hogy se váltó, se láncfeszítő nincs a bringán.

Fékek:

Persze, hogy nincsenek véletlenek. Kedvenc fékgyártónk egyik modellje került a bringára. Talán nem túl meglepő módon a fék kiválasztásánál is a Shimano katalógusból választottak a mérnökök. Az MT410-es szérián kívüli hidraulikus tárcsafék fékerőben és adagolhatóságban a nagy testvérekkel játszik egy ligában. A tárcsa a KTM-től megszokott módon elől/hátul 180 mm. A fékkel nincs viccelés.

Kerekek:

Spórolásnak nyoma sincs, még ezen a rendre hányatott sorsú alkatrészek terén sem. A kerékpár agyai golyós/kónuszos rendszerűek, ami egyértelműen Shimano agyakat takar, azt is az MT400-as termékcsaládból. A felnik dupla falú, szegecselt kivitelűek, melyek kiválóan tűrik a kemény terep állította terhelést is. Gyártójuk a Ryde. Gumi terén az évtizedek óta jól vizsgázó gyártó és mintázat került kiválasztásra a Schwalbe Nobby Nic. Kiváló tapadása és jó oldaltartása emeli ki a tömegből, talán csak egyetlen negatívum mellett, ami nem más, mint a relatív gyorsabb kopás (főleg aszfalt használat mellett). 

 

Egyéb alkatrészek:

Hol lehet jól megfogni egy bringa árát, ha a teljesítményéből nem akarunk veszíteni? Hát az egyéb, kiegészítő alkatrészek terén. Itt nem külsős beszállító kiegészítőit találjuk, hanem a KTM saját maga által gyártatott, egyébként kiváló minőségű alkatrészeit. A kormány, kormányszár, nyeregcső és nyeregcsőbilincs, és pedál is KTM márkájú. Előnyük, hogy pontosan tudnak illeszkedni a kerékpár geometriájához és külső megjelenéséhez, hátrányként maximum nagyobb súlyukat lehet felróni. A nyeregcső egyébként Dropper. Ha jön a lejtő, nyomd a gombot és már hasalhatsz is rá a kormányra, nincs útban a nyereg.

Eredeti gyártói cikkszám 022141103
Évjárat 2022
Kerékabroncs fajtája Duplafalú erősített szegecselt
Terhelhetőség 118kg
Gyártó KTM
Felhasználási terület Sport
Nem Férfi
Váz (anyaga) Alumínium
Váz jellege Merevfarú
Váz mérete 17"
Kerék méret collban 29 / 27,5"
Villa vagy teleszkóp Rock Shox Recon Silver Air RL LB, levegős, 130mm mozgás
Fokozatok száma 12
Első váltó Nincs
Hátsó váltó SRAM SX Eagle
Váltókar SRAM SX Eagle Trigger Shifter
Hajtómű fajtája Integrált tengelyes
Hajtómű SRAM SX Eagle Boost DUB / 32 fogas
Hajtóműcsapágy Sram DUB, Power Spline
Pedál KTM TEAM MTB
Fogaskoszorú SRAM PG-1210 EAGLE-12 / 11-50 fogas
Lánc SRAM NX Eagle
Fék fajtája Tárcsafékes
Fék Shimano BR-MT410
Fékkar Shimano BL-MT410
Féktárcsa Shimano Deore RT54 CL 180 / Deore RT54 CL 180
Felnik KTM 27,5"/28" Enduro
Kerékagyak Shimano Acera MT400 CenterLock
Küllők Richman 2.0 INOX black
Köpenyek SCHWALBE NOBBY NIC Performance, hajtogatható, 65-584mm / 60-622mm
Kormány KTM COMP Trail Riser 15 760
Kormányszár KTM TEAM Trail Zero
Kormánycsapágy KTM Team Trekking 1 1/8-1.5, 5mm
Kategória Mountain bike
Markolat KTM COMP MTB
Nyereg KTM COMP MTB
Nyeregcső KTM COMP DP 30 Drop Post
Súly kg 13.7
Cetelem Online Áruhitel

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!