KTM X-Life 1964 Cross férfi cross kerékpár 30 fokozatú Deore XT váltó hidraulikus tárcsafék fekete 46cm
Gyártó: | KTM |
Elérhetőség: | Utolsó 1 db raktáron |
Várható szállítási díj: | 4.990 Ft |
Várható szállítási idő: | 2024. december 11. |
Szerezhető klubpontok: | 11520 |
Felső kategóriás cross kerékpár a verseny MTB bringák sport technológiáival. Ami a hegyen elegendő, az a mindennapokban mindig megbízható és pontos működést szavatol. Légrugós teleszkóp és 30 sebességes Shimano XT váltórendszer. Mi kellhet még a teljességhez? Csak egy jó kerékpárút vagy egy nyugodt erdei ösvény... |
|
A gondtalan kerékpározás titka: DEFEKTMENTESÍTŐ!
Hogyan válasszak vázméretet? |
Specifikáció
KTM X-Life 1964 Cross férfi cross kerékpár
30 fokozatú Deore/Deore XT váltórendszer, hidraulikus társafék, fekete, 46cm-es vázméret
A széles KTM cross paletta második legerősebb műszaki tartalmú modellje, egyben a hazai KTM cross hívők második legnagyobb számban választott kerékpárja (a legnépszerűbb a KTM Life Road). Tekintsük át röviden a kerékpár műszaki összeállítását.
Váz
Végtelenül elegáns és visszafogott mattfekete dizájn nüansznyi narancs jelzésekkel. Erős és könnyű triplán húzott alumínium csöves váz, hibátlan és szép hegesztési varratokkal. Egyedi megoldások: rejtett bowdenvezetés a vázban, a MTB-októl megörökölt betonerős tapered (nagyobb csapágyas) fejcső, statikailag a tárcsaféknél fellépő erőkre optimalizált hátsó háromszög.
Teleszkóp
Suntour NEX Air levegőcsillapítású villa, hidraulikus Lock-out-al (a zárható villák hosszú kaptatókon vagy országutakon praktikusak, hiszen segítségükkel szinte merevvé tehető a villa vagyis az a pedálozásba fektetett energiánkat nem a teleszkóp rugózása nyeli el), állítható előfeszítéssel. Merev, 30 mm átmérőjű becsúszószárak, könnyű és erős magnézium ötvözet villaváll, 63 mm-es rugóút. Igényes és innovatív műszaki tartalmú villa sportos használatra.
Erőátvitel
Az integrált - 24 mm átmérőjű - tengelyes Shimano T551 az XT és LX hajtásokon alapuló hajtómű szokatlan merevséget biztosít még súlyosabb kerékpárosok alatt is. Ez pontos és gyors váltást biztosít a kategóriában megegyező Deore első váltóval. Ez a legjobb megoldás, amikor egy rendszerből való, egymáshoz tervezett komponenseket használ a gyártó. Sajnos időnként azt tapasztaljuk, hogy például az első váltók spórolás áldozataivá lesznek... A hátsó váltó Shimano Deore XT, am jelenleg a trekking kategória csúcsát képviseli. A 3x10 fokozatú rendszer áttételezése gyakorlatilag bármilyen terepviszony közepette szinte minden erőnléthez optimális hajtást biztosít. A hajtómű 26-36-48 fogú, a fogaskoszorú pedig 11-től 34 fogig tartalmaz lánckerekeket. Természetesen mindezt a Shimano Deore SL-T6000-es Rapidfire váltókarjával vezérelhetjük a lehető legpontosabban.
Fékezés
A hatékony és biztonságos Shimano MT410-es hidraulikus fékek a V-fékekhez szokott bringásoknak elképesztő élményt nyújtanak, mind a hihetetlenül könnyed működésben, mind a fékezés hatékonyságában. Ezek a Shimano fékek rendkívül megbízhatóak és ritkán kell szervizelni őket. Rengeteg neves nemzetközi gyártó használja őket.
Kerekek
Szintén nagyon fontosak a problémamentes kerékpározás szempontjából a jó minőségű abroncsok, kerékagyak és küllők, elég ha csak a rossz utakra gondolunk. A KTM mindig nagyon ügyelt a legjobb minőségű alkatrészek beépítésére, így például RM rozsdamentes, húzott, tehát változó vastagságú küllő került a bringába. A köpenyek és belsők a német Schwalbe cégtől származnak. Az abroncsok hierarchiájában a duplafalú és szegecseléssel erősített küllőfuratú felnik képviselik a csúcsot - egy ilyen modellt találunk a bemutatott kerékpáron. A kerékcsapágyakon szintén nem spórolt az osztrák gyártó, hiszen Deore M6000-es Centerlock-os (a Shimano saját fejlesztésű féktárcsa rögzítése) modelleket találunk a Life 1964 Cross-on
Egyebek
Az Ergon GP10 markolat a német műszaki egyetemmel együttműködő fejlesztők közös érdeme. A kormánycsapágy a KTM saját fejlesztésű és profik által gyártott terméke. A nyereg, nyeregcső, kormány a KTM cég saját terméke, a kerékpár kategóriájának megfelelő minőségben.
Eredeti gyártói cikkszám | 022201106 |
Évjárat | 2022 |
Kerékabroncs fajtája | Duplafalú erősített szegecselt |
Terhelhetőség | 120kg |
Testmagasság | 165-175cm |
Gyártó | KTM |
Felhasználási terület | Sport |
Nem | Férfi |
Váz (anyaga) | Alumínium |
Váz mérete | 46cm |
Kerék méret collban | 28" |
Villa vagy teleszkóp | Sr Suntour NCX-E AIR LO DS, 63mm mozgás, levegős rugózás, hidraulikus lock-out |
Fokozatok száma | 30 |
Első váltó | Shimano Deore FD-T6000 |
Hátsó váltó | Shimano Deore XT |
Váltókar | Shimano Deore SL-T6000 |
Hajtómű fajtája | Integrált tengelyes |
Hajtómű | Shimano FC-T551 (48x36x26 fogas) |
Hajtóműcsapágy | Shimano integrált |
Pedál | KTM TEAM MTB |
Fogaskoszorú | Shimano GRX HG500-10 / 11-34 fogas |
Lánc | Shimano Deore HG54 |
Fék fajtája | Tárcsafékes |
Fék | Shimano BR-MT410 |
Fékkar | Shimano BL-MT410 |
Féktárcsa | Shimano Deore RT64 CL 180 / Deore RT64 CL 160 |
Felnik | KTM 28 |
Kerékagyak | Shimano Deore HB-M6000 / FH-M6000 |
Küllők | Richman 2.0 INOX black |
Köpenyek | Schwalbe Smart Sam Performance 44-622mm |
Kormány | KTM COMP Riser 15 640mm |
Kormányszár | KTM COMP 17° E:110 |
Kormánycsapágy | KTM Team Trekking 1 1/8-1.5, 15mm |
Kategória | Cross, offroad túra |
Markolat | ERGON GP10 |
Nyereg | KTM HYBRID |
Nyeregcső | KTM COMP 27,2mm |
Súly kg | 12.4 |
Információ | Az iparágban tapasztalható beszállítói nehézségek okán a gyártó a kerékpárok műszaki tartalmát egyoldalúan megváltoztathatja az eredeti műszaki specifikációban leírt alkatrésszel azonos tudású és minőségű komponensre. |